Monday, April 4, 2011

Jump

Ova fotka je nastala namjenski za stock-a. Kao i obično idealno okruženje je teško naći pa treba posegnuti za Photoshopom kako bi dotjerali konačni izgled fotke. Nisam koristio dodatno flash osvjetljenje, a nažalost nisam imao ni dosvjetljivače koji bi bili idealni za ovu priliku. 
Na primjer ovdje je u pozadini bilo vidljivo brdo u daljini koje sam uklonio na način da sam selektovao "skakača" i donji travnati dio, pa zatim invertovao selekciju i kopirao je u novi layer. U taj novi layer sam uvezao "novo" nebo iz druge slike. Teži dio posla je bila selekcija detalja kose, ali uz pomoć novih mogićnosti PS-a to i nije bilo tako zahtjevno.
Takođe, obzirom da je bio sunčan dan dobio sam pozitivnu stvar, a to je sjena na travi koja pojačava dojam skoka, ali s druge strane morao sam se boriti sa "spaljenim" detaljima u području lica. To sam riješio sa dvije fotke izvučene iz RAW-a, različito eksponirane, iz kojih sam maskirao inače izgubljene detalje.
I na kraju, promijenio sam boju trave koja je bila sve samo ne zelena, kao i još malo igranja u Nik Color Efex-u sa bojom neba.

No comments:

Post a Comment

Ovdje upišite svoj komenatar