Tuesday, December 22, 2009

Cvijeće - closeup

Uvijek kada se u kući nađe svježe cvijeće to treba iskoristiti i napraviti dobre fotografije.
Ja sam imao "pri ruci" dva lijepa cvijeta, tj. uvijek lijepu ružu i egzotičnu orhideju. Poslije obrade RAW-a pa onda i postprocesinga u Photoshopu dobio sam dvije, po meni dobre, fotografije.
Za snimanje cvijeća sam se vodio savjetima koji se tiču snimanja cvijeća. Prije svega spustio sam se u ravninu cvijeća i koristio sam veliki otvor blende tj F-22. Tako sam postigao oštrinu u skoro cijeloj dubini polja. Naravno za ovakve snimke je stativ praktično neophodan.

Koristio sam objektiv sa velikom žarišnom duljinom (uvećanjem) kako bi dobio zamućenu pozadinu.
Kod ruže sam se poslužio malom prskalicom napunjenu vodom pa sam dobio dojam kao da se na laticama nalazi jutarnja rosa.
Za pozadinu sam koristio efektnu crnu boju tako da je pažnja posmatrača koncentrisana na sami cvijet. Takvu pozadinu u samogradnji ću uskoro prikazati u svojoj izvedbi.
I najvažnije, za svjetlo sam koristio najbolje koje možemo imati, a to je svjetlo koje dopire kroz prozor.
Takođe sam se pomogao reflektorima koji su sa suprotne strane dosvjetljavale dio u sjeni. O reflektorima, tim jako važnim fotografskim pomagalima, će biti riječi u jednom od narednih postova.


Napomena: Klikni na fotografiju za veći prikaz

No comments:

Post a Comment

Ovdje upišite svoj komenatar