Wednesday, December 23, 2009

Samogradnja crno-bijele pozadine

Poznato je da je za dobru kompoziciju potrebno imati što diskretniju pozadinu kako bi se pažnja promatrača fokusirala na objekat koji se snima. Kada se radi o manjim objektima kao što su recimo neki proizvodi ili manji predmeti onda se može samostalno načiniti pozadina sa dvije funkcije i to crna i bijela.
Ja sam to uradio tako da sam napravio ram od letvica na koji sam iz razloga praktičnosti montirao ručkicu. Materijal za pozadinu je hamer papir 200-gramski kakav se može naći u knjižarama u dimenzijama 100 x 70 cm. U istim dimenzijama sam izradio i ram. Gotov ram na koji još preostaje zalijepiti bijeli hamer, a lijepljenje sam izveo obostrano ljepljivom trakom, izgleda ovako (sorry zbog lošije kvalitete snimke):
Koristio sam letvice promjera 15mm. Kada bih ih spajao samo lijepljenjem to ne bi bilo dovoljno čvrsto pa sam spojeve dodatno pojačao drvenim tiplovima promjera 6mm kao što se može vidjeti na slici:


Tiplovi se prije nabijanja namažu bijelim ljepilom za drvo. Obzirom da je ram prilično velik te bi se hamer u sredini ugibao, dodao sam još jednu poprečnu letvicu po sredini kako bi to riješio:


Gotov ram je praktičan jer ga možete (kao i ja) sakriti negdje iza ormara i po potrebi brzo stupiti u "akciju". Na primjer ja sam brzinski odradio jednu fotku sa crnom stranom, čisto primjera radi da se vidi kako stvar funkcioniše. Ljepši primjer sa ovom mojom pozadinom se može vidjeti ovdje, a na ovom linku (uskoro) se može vidjeti kako to izgleda sa bijelom pozadinom u kombinaciji sa bijelim kišobranom.


Napomena: Treba imati na umu da kod ovakvog snimanja sistem mjerenja ekspozicije redovito griješi, pa treba raditi u manualnom režimu.

No comments:

Post a Comment

Ovdje upišite svoj komenatar