Thursday, December 31, 2009

Light tent - samogradnja

Evo još jedan primjer gdje se može u samogradnji načiniti vrijedno pomagalo - Light Tent. Radi se o "box"-u od bijelog materijala u kom ćemo snimati fotografije sa lijepim i blagim sjenama, ukratko profesionalnog izgleda.
Na web-u se mogu naći razna rješenja pa i neka nalik ovom koje sam ja napravio. Naime kupio sam dječiji šatorčič i naravno "prekrojio" ga u skladu sa mojim potrebama.
U kompletu šatorčića se nalazi komplet PVC cijevi sa uglastim spojkama kao i šarena plastična cerada sa crtanim motivima (nju ćemo odbaciti). Dakle ono što nam je potrebno su te cijevi i spojke od kojih ćemo načiniti box. Dugo sam razmišljao o dimenzijama i na kraju sam se ponovo odlučio prilagoditi dimenzijama hamer papira koji se može kupiti u knjižarama. Tako sam dobio maksimalnu veličinu kako bih mogao slikati i veće predmete. Dakle širina Light tent-a (u daljem tekstu boxa) je 70cm. Visina i dubina boxa zavisi o vašim potrebama. Kod mene se radi o približnoj kocki gdje su sve dimenzije skoro iste.Dalje, kupio sam odličan materijal od kog sam sašio bijelu ceradu jer je to ono što trebamo kako bi se svjetlost u unutrašnjosti odbijala. Materijal je onaj koji se koristi za tende u kafićima i stvarno je odličan, savršeno bijele boje, a može se i oprati. Sprijeda sam, kao što se sa slike vidi ostavio jedan dio cerade kako bi se dosvijetlio predmet snimanja, a ozada sam ostavio toliko cerade da se može zakačiti hamer papir (na slici se može vidjeti metalna štipaljka).
Stvar funkcioniše tako da se unutar boxa postavi blic i usmjeri u plafon. Kod mene je blic montiran na wireless (bežični) okidač iako će poslužiti i žični.
Konačno cijela stvar izgleda ovako:

Ovaj projekat je možda i glavni rekvizit u stock fotografiji kada se radi sa predmetima jer možemo ostvariti zaista profesionalne rezultate. Za kraj slijede dva primjera mojih radova kod stock agencije Fotolia, a gdje sam koristio ovaj box:


No comments:

Post a Comment

Ovdje upišite svoj komenatar